Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатик и охлаждане на фреона

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Yon
    ...преди и след компресора е газ след кондензатора е течност за да се получи същата трябва охлаждане и то здраво
    Съгласен съм със забележката. Само да поясним къде е разликата между 'преди компресора' и след кондензатора'
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      Разликата е в налягането , което се контролира от това за което говориш
      97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

      .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Yon
        Разликата е в налягането , което се контролира от това за което говориш
        Aмин
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #19
          Такааа, а някой случайно дали е проверил при него и двете перки ли се включват или както при мен - само едната?
          146 1.6 Boxer '96

          Comment


          • #20
            Днес ми стана ясно, че няма значение загряла ли е колата или не, когато се включи климатика трябва и двете перки на радиатора да се включват. При мен не се включваше едната защото ми е липсвало едно реле, сега всичко е ОК и като се стопли времето ще пробвам дали има разлика с една перка и с две.
            146 1.6 Boxer '96

            Comment


            • #21
              кат пуснеш климатика и перките се пускат - ако не се имате проблем.
              тва са ми наблюденията за 146Ти и 145ЖТД.

              ПП ако поради преебан датчик не ти се развъртат перките моете си ползвате климатика за да не прегреете до сервиза.
              Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
              Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от vamfan
                ако не е включен климатика 2 рата перка се вкючва когато колата загрее над определени градуси, иначе се вкючва само едната. н о когато се включи климатика трябва и 2 те перки да се включат . ако не се включат имаш някъкъв проблем, може да е преостата защото тои ги управлява когато е на лкиматик, иначе ги управлява датчика за температирата, дето е долу в ъгъла на водния радиатор. може да го шунтираш като укасиш на буксата и да видиш дали ти се задеистват и 2 те преки, или да оставиш колата да загрее и да видиш дали ти се включва втората перка. успех
                то тва ми е 6 ти пост, ти чак сега ли го разбра
                НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                Comment

                Working...
                X